آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
آسیبشناسی ساختاری
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
آموزش عالی
برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
-
آموزش عالی
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
-
آموزش عالی
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
ا
-
اثربخشی
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
اثربخشی سازمانی
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
-
افشاگری
پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافتههای یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
-
التزام شغلی
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
-
الگوریتم k میانگین
استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروهبندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
-
الگوی شایستگی
کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
-
امید به آینده
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
ب
-
بخش خصوصی
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
برنامه درسی آموزش عالی
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
-
برندسازی دانشگاه
برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
پ
-
پارکهای علم و فناوری
کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
-
پیچیدگی
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
پدیدارشناسی
پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافتههای یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
-
پردیس خودگردان
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
پژوهش
بررسی موانع و چالشهای مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ت
-
تارنما
بررسی سیاستهای سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
-
تأمین فضا
معماری محیطهای یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
-
تجهیزات و فناوری
معماری محیطهای یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
-
تحلیل پوششی دادهها
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
-
تحلیل مؤلفههای اصلی
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
-
تمرکز
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
تمرکزگرایی
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
-
تولید علم
بررسی موانع و چالشهای مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ج
-
جهتگیریهای برنامههای درسی
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی در دوره تمرکزگرایی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 159-184]
خ
-
خوشهبندی سلسلهمراتبی توسعه داده شده
تحلیل دادههای آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد دادهکاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
د
-
داده کاوی آموزشی
استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروهبندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
-
دادهکاوی آموزشی
تحلیل دادههای آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد دادهکاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
-
دانشگاه
بررسی سیاستهای سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
-
دانشگاه پیام نور
برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی موانع و چالشهای مؤثر بر ناکارآمدی پژوهش در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
-
دبیران
بررسی ویژگیهای سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
-
دراک عدالت توزیعی
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
ر
-
رتبهبندی
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
-
رسمیت
آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 31-58]
-
رضایت از جبران خدمات
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
س
-
سازگاری شغلی
نقش میانجیگری ادراک عدالت توزیعی در تأثیر رضایت از نظام جبران خدمات بر امید به آینده، التزام شغلی و سازگاری شغلی معلمان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 109-138]
-
سیاست
بررسی سیاستهای سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
-
سبک یادگیری
استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروهبندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
-
سرقتِ علمی-ادبی
بررسی سیاستهای سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
-
سرمایه فرهنگی خانواده
بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
-
سیستم مدیریت
بررسی ویژگیهای سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
-
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
معماری محیطهای یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
-
سوتزنی
پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافتههای یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
ش
-
شایستگی
کشف و شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخص های الگوی شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 59-82]
-
شایستگی اخلاقی - شایستگی اداری
طراحی الگوی شایستگیهای مدیران گروههای آموزشی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]
ص
-
صداقت علمی
بررسی سیاستهای سرقتِ علمی-ادبی در تارنماهای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 51-76]
ع
-
عملکرد تحصیلی
بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
غ
-
غیرانتفاعی
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
غیردولتی
آسیبشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
ف
-
فرهنگ
بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
-
فرهنگ مدرسه
بررسی تأثیر فرهنگ مدرسه و سرمایه فرهنگی خانواده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 127-158]
گ
-
گروههای آموزشی
طراحی مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل مؤلفههای اصلی بهمنظور بهبود ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه (مورد مطالعه: گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 159-186]
م
-
محیطهای یادگیری
معماری محیطهای یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
-
مدارس متوسطه
بررسی ویژگیهای سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
-
مدارس هیأت امنایی
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
مدیران
بررسی ویژگیهای سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 185-201]
-
مدرسه
پدیده افشاگری سازمانی معلم در مدرسه )یافتههای یک پژوهش پدیدارشناسی( [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
-
مدل پیشبینی
تحلیل دادههای آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد دادهکاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
-
مدل ترکیبی
مقایسه اثربخشی مدارس هیأت امنایی و عادی استان همدان بر اساس مدل ترکیبی پارسونز-سنجری [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 77-104]
-
معماری
معماری محیطهای یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 209-229]
-
موفقیت تحصیلی
تحلیل دادههای آموزشی دانشجویان با هدف ارزیابی موفقیت تحصیلی با استفاده از رویکرد دادهکاوی (نمونه موردی: دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه شاهرود) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 187-208]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
استفاده از داده کاوی آموزشی جهت گروهبندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به منظور شخصی سازی برنامه آموزش [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 83-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد